&nbsp
&nbsp

استمرار در نگهداری و پشتیبانی پایانه‌های شبکه ارتباطات ماهواره‌ای، جلب اعتماد مشتری

&nbsp
  • حفظ ماندگاری سرویسها مطابق با SLA
  • رفع مشکل ارتباطی در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • پایش مداوم به منظور کشف مشکل ارتباطی
معرفی
گروه پایانه‌های شبکه فضایی وظیفه پشتیبانی لایه دو را بر عهده دارد. از وظایف این گروه می‌توان به پایش و مانیتورینگ و نگهداری پایانه های ارایه دهنده خدمات بانکی و غیر بانکی اشاره کرد. این مرکز همانند پشتیبانی لایه یک مجهز به مرکز تماس بوده و از طریق IVR به مرکز خدمات مشترکین متصل می‌شود. در این مرکز نیز به منظور افزایش رضایت مشتریان کلیه تماس‌ها ضبط و نگهداری می‌شود. این مجموعه نیز همانند پشتیبانی لایه یک با بهره‌برداری از نرم افزار ثبت تماس CRM، کلیه تماس ها را با تخصیص شماره تیکت منحصربه‌فرد به همراه تاریخ، ساعت، اطلاعات مربوط به مشکل با شرح جزییات براساس نوع سرویس، گروه مشکل و عنوان مشکل و هم‌چنین راهکار پیشنهادی و ... ثبت و نگهداری می‌کند و امکان تهیه و ارایه گزارشات متنوع مدیریتی را میسر می‌سازد. هم‌چنین توسط سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) امکان ثبت تماس در سامانه و پیگیری روند انجام کار در سایر گروه‌های شرکت خدمات انفورماتیک با استفاده از کد رهگیری تخصیص یافته توسط سامانه وجود دارد.
.
.
.
توانمندی‌ها
پایش ارتباطات ماهواره‌ای کلیه پایانه‌های مربوط به سامانه‌های حاکمیتی مربوط به مشتریان دراین گروه انجام پذیرفته و در صورت بروز مشکل در ارتباط فضایی هر یک از پایانه ها، و یا حتی قبل از وقوع رخداد و صرف‌نظر از اطلاع مشتری در این گروه تحت مراقبت قرار گرفته و تمهیدات لازم جهت رفع اشکال طبق روال مستندات موجود انجام می پذیرد. هم‌چنین تماس‌های مشتریانی که پس از اقدامات اولیه در سطح پشتیبانی لایه یک مشکل‌شان برطرف نشده است و به همین دلیل به پشتیبانی لایه دو ارجاع شده است، در آن سطح از پشتیبانی با بررسی دقیق‌تر و لحاظ نمودن پارامترهایی که ممکن است مربوط به وجود اشکال در منابع ایستگاه مرکزی باشد و یا درصورت نظر کارشناسی نیاز به ایجاد تغییر در پیکربندی پایانه های شبکه فضایی باشد پس ازاعمال تغییرات مورد نیاز و یا پیگیری از کارشناسان ایستگاه مرکزی و یا اقدامات تخصصی دیگری، سعی در برقراری ارتباط نموده و در صورتیکه مشکل مرتفع نگردد، جهت حضور تیم پشتیبانی (همکار گروه نصب و نگهداری) اعلام خرابی صورت می‌پذیرد تا به صورت حضوری در محل مشتری اقدام به رفع مشکل گردد. نظارت بر انجام فعالیت پشتیبانی بر اساس توافقنامه سطح خدمات و سرویس (SLA) با مشتریان، ارایه خدمت پشتیبانی به بانک‌ها از طریق وب سرویس‌های ارتباطی و ارایه گزارشات جامع مدیریتی و تحلیلی بر اساس شاخص های مختلف جهت بررسی رویدادها و بهبود وضعیت موجود از دیگر وظایف این مرکز است.
.
.
.
مشتریان
بهره‌برداران سرویس‌های شبکه ارتباط ماهواره‌ای
.
.
.

دسترسی سریع

.

انتخاب کنید ...