&nbsp
&nbsp

&nbsp
چشم انداز
شرکت خدمات انفورماتیک (سهامی عام) با تاسیس در سال 1372، به عنوان پایه‌گذار خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران، پاسخگویی به نیازهای متنوع بانک‌های کشور در حوزه‌ی فناوری اطلاعات را با توجه به انعطاف‌پذیری مناسب نسبت به تحولات فناوری در جهان را وجهه‌ی همت خود قرار داده است. در این راستا، شرکت خدمات انفورماتیک درونی سازی سه شایستگی متمایز را برای توسعه و تعالی خود ضروری می‌داند: توسعه‌ی فرهنگ مبتنی بر حوزه‌ی هویت جمعی و وفاداری کارکنان به شرکت، بهره‌گیری از جایگاه ممتاز خود به عنوان مشاور حرفه ای و امین سیستم بانکی کشور، یادگیری تکاپوی در فرایند مهندسی و مدیریت سامانه‌ها و خدمات ارایه شده به مشتریان.
.
.
.

دسترسی سریع

.

انتخاب کنید ...